قم؛

250 ماموریت روزانه اورژانس ۱۱۵ قم

حسنی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: اورژانس قم در شش ماهه اول به طور میانگین روزانه ۲۵۰ ماموریت رفته است که حجم عمده کار و فعالیت در اورژانس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اورژانس هوایی در قم به عنوان یک شاخص کشوری مطرح است و این بالگرد از نظر کمی و کیفی رتبه اول را در کشور دارد و خدمات اورژانس هوایی در کشور مورد تایید بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم بیان کرد:67 هزار و 612 ماموریت توسط اورژانس 115 قم انجام شده که از این تعداد 22 هزار و 313 مورد مربوط به حوادث تصادف و مابقی ماموریت های غیرتصادفی بوده است،از این تعداد ماموریت مربوط به تصادفات، 18 هزار و 823 مورد شهری و 3 هزار و 490 مورد نیز مربوط به جاده ای بوده است.

وی افزود:در انجام ماموریت های تصادفی 26 هزار و 699 نفر مصدوم شدند که 15 هزار و 265 نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و 11 هزار و 185 مورد نیز به صورت سرپایی درمانی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم عنوان کرد: در سال گذشته متاسفانه 159 مورد تصادف فوتی در صحنه داشته ایم که 28 مورد مربوط به موتورسیکلت سوارها بوده است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار