مشهد؛

حضور "به نشر" با بیش از 1400 عنوان کتاب در نمایشگاه"لبیک"

انتشارات آستان قدس رضوی با عرضه بیش از هزار و 400 عنوان کتاب در نمایشگاه لبیک حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرپرست به نشرگفت: این مجموعه به عنوان تنها ناشر حاضر در نمایشگاه لبیک، با عرضه بیش از یک هزار و 400 عنوان کتاب با موضوعات مرتبط در نخستین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات پیاده روی اربعین با عنوان «لبیک» حضور دارد.
سیداحمدمیرزاده افزود: انتشارات آستان قدس رضوی با عرضه بیش از هزار و 400 عنوان کتاب با موضوعات سیره ائمه اطهار، دفاع مقدس، مداحی و مراثی، مدافعان حرم، بین الملل، امام و رهبری، قرآن و ادعیه، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
وی ادامه داد: کلیه عناوین کتاب ها در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسال جهت ارائه در این نمایشگاه در غرفه «به نشر» انتخاب شده اند شامل حوزه های کودک عاشورایی، کودک اهل بیتی و داستان هایی از قرآن و پیامبران ویژه کودکان و مقاتل، عاشورا شناسی، مداحی و روش های صحیح مداحی، عرفان و اخلاق، فرهنگ ضوی، پاسخ به شبهات و احکام، دفاع مقدس و مدافیعن حرم می باشد.
میرزاده گفت: قفسه های مختلفی از مجموعه کتاب های مرتبط را جهت تأمین نیاز مخاطبین و تسهیل در انتخاب کتب و محصولات فرهنگی در نظر گرفته ایم، بطوری که این قفسه ها 10 محور اصلی از جمله مجموعه آثار شهید آیت الله دستغیب، مجموعه آثار آیت الله جوادی عاملی، حجت الاسلام مطهری، امام و رهبری، قرآن و ادعیه، مهدویت، نشر بین الملل ،چندرسانه ای، محصولات فرهنگی، و همچنین لوازم التحریر ایرانی اسلامی را شامل می شوند.
 نمایشگاه «لبیک»  از اول تا آخر صفر از ساعت10 صبح تا ساعت 20، در جوار حرم مطهر امام رضا(ع)، باب الجواد(ع) و در مکان نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی میزبان تمامی علاقمندان می باشد.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار