کرمانشاه؛

آمادگی پليس برای خدمتگزاری به زائران اربعين در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از آمادگی پليس جهت تامين امنيت زائران اباعبدالله الحسين (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا" گفت: با نزديك شدن به مراسم اربعين حسيني(ع) پليس اين شهرستان از هر لحاظ آمادگي خدمت رساني و خدمتگذاري به زائران سيد و سالار شهيدان (ع) را دارد چرا که خدمت به زوار ابا عبدالله الحسين (ع) عبادت است.
وي به اتخاذ تدابير امنيتي و انتظامي مسير زائران اربعين حسيني اشاره كرد و افزود: همگام با حرکت معنوي اين زائران در طول مسير پوشش انتظامي و امنيتي مناسبي توسط عوامل انتظامي اين فرماندهي اجرا خواهد شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب گفت: به منظور پذيرائي و اسکان زوار تعداد 22 مسجد، مدرسه، حسينيه، خوابگاه و تالار در نظر گرفته شده است که بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمت به زائران حسيني مي باشند، البته مردم محلي در شهر حميل، تعداد 10 واحد مسکوني جهت پذيراي زائران در اختيار ستاد اربعين گذاشته اند و هيچ نگراني از بابت اسکان زائران در اين شهرستان وجود ندارد.
 وي افزود: خوشبختانه با تلاش تمامي نيروهاي امنيتي و انتظامي وضعيت بسيار خوبي در اين شهرستان حاکم است و به منظور برقراري هرچه بيشتر امنيتي و ترافيکي تعداد گشت هاي انتظامي و راهور افزايش يافته است.  
سرهنگ سرتيپ نيا خاطرنشان ساخت: زير ساخت هاي شهرستان نسبت به سال گذشته بهبود يافته و آماده خدمت رساني به زائران حسيني را دارد، همچنين دو موکب براي پذيرائي از زائران حسيني در اين شهرستان راه اندازي شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.