برنامه ها و ابتکارات غرفه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات

امسال نیز مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری حاضر در نمایشگاه برای افزایش بازدید و جذب مخاطب برنامه های منحصر بفرد و ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تعدادی از غرفه‌ها در کنار حضور خود در نمایشگاه، برنامه‌هایی جنبی نیز برای بازدیدکنندگان و مهمانان خود دارند. در این گزارش به چند نمونه از برنامه های جنبی نمایشگاه و غرفه های آن می‌پردازیم.
 
«پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت (وبدا)»؛ برای کودکان غرفه‌ای در نظر گرفته است که در آن علاوه بر قرار دادن امکانات برای کودکان، آموزش‌های بهداشتی نیز ارائه می‌شود.

«ایران» مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند. انتشارات «ایران» معمولا کتاب‌های تخصصی رسانه منتشر می‌کند. مسابقات کتابخوانی معمولا از بین این کتاب‌هاست.

«تابناک»؛ بخشی را به نام اتاق خبر راه‌اندازی کرده است که در آن بازدیدکننده‌ها می توانند سوژه‌ها و مشکلات خود را مطرح کنند. مشکلات عمدتا در گروه اجتماعی بررسی می‌شود و در صورتی که قابلیت کار کردن داشته باشد، به صورت گزارش و تحلیل جزئی اخبار اصلی درج می‌شود.

غرفه «مجلات اهدایی برای شهروندان» در طبقه دوم، مجلات برگشتی تاریخ گذشته را به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهدا می کند. 

«گردشگری و محیط زیست» نمایش و برنامه های فرهنگی را با موضوع بحران های مرتبط با محیط زیست در هر روز از نمایشگاه برگزار می‌کند. بحران های آب، هوای آلوده، حیوانات در حال انقراض، جنگل، قطع درختان، خشکسالی و آلودگی دریا موضوعات این غرفه برای نمایش و برنامه‌های فرهنگی است.

غرفه «شاهد» اشتراک و تخفیف ویژه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. همچنین سایت تفال به شهدا و مجلات رایگان از دیگر امتیازاتی است که این غرفه برای بازدیدکنندگان برنامه‌ریزی کرده است.

«موفقیت»؛ هر روز در نمایشگاه قرعه کشی و اهدای جوایز به خوانندگان نشریه خود دارد. تست‌ معتبر روانشناسی به صورت رایگان و یا با مبلغ کم از دیگر برنامه‌های این غرفه برای بازدیدکنندگان است.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار