شفافیت و صداقت/

تفالی به وصایای شهدا بزنیم

تفال به وصایای شهدا پیشکش نمایشگاه مطبوعات به بازدیدکنندگان پنجمین روز فعالیت این نمایشگاه است.

تفالی به وصایای شهدا بزنیم

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر کسی که در روز پنجم فعالیت نمایشگاه مطبوعات وارد فضای برگزاری این نمایشگاه می‌شود، در اولین نگاه متوجه نوشته‌ای با مضمون «تفالی به وصایای شهدا» می‌شود.

بنا بر این گزارش یکی از غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات امسال که به ارائه نشریات مرتبط با شهدا پرداخته، تفالی به وصایای شهدا را به عنوان یکی از کارهای ویژه خود به مخاطبان ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است؛ غرفه نشریات آستان قدس رضوی نیز در پنجمین روز فعالیت دومین نمایشگاه مطبوعات با استفاده از کتاب نمادین مرتبط با فرهنگ رضوی این فرهنگ را ترویج می‌دهد. این کتاب به شیوه‌ای طراحی شده که مخاطبان کودک و نوجوان نمایشگاه مطبوعات را به سوی خود می‌کشاند و با استفاده از داستان مصور فرهنگ رضوی را ترویج می‌دهد.

همچنین عقیق، نخستین پایگاه اطلاع رسانی هیئت‌ها و محافل مذهبی در قالب طرح «کوچه» شهدای مدافع حرم و برپا کردن فضایی برای شهید حامد جوانی فرهنگ شهادت را ترویج می‌دهد و یاد شهدا را گرامی می‌دارد.

گفتنی است؛ روزنامه وقابع ‌التهرانیه (روزنامه دو زاری مردم تهران) نیز امروز در ایستگاه‌های مترو منتهی به نمایشگاه مطبوعات عرضه شد. این روزنامه با سبکی قدیمی و نوستالژیک منتشر شده و در دسترس مخاطبانش قرار گرفته است.

یادآور می‌شود؛ در ساعات اولیه پنجمین روز فعالیت نمایشگاه مطبوعات افرادی چون، رضا رفیع طنزپرداز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه و منوچهر آذری از این نمایشگاه بازدید کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار