لرستان؛

کاشت 800هزار اصله نهال توسط کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی لرستان

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: 800هزار اصله نهال توسط کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی لرستان کاشته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛سید علی نادر دهقانی الوار در نخستین گردهمایی دانشجویان حامی محیط‌زیست لرستان اظهار داشت: مشکل ما این است که مسئولان برای حل مسئله به سراغ ما دانشگاهیان نمی‌آیند
 
وی افزود:در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی، GIS و مدیریت شهری دارای گروه و گروه‌های متخصص هستیم و اگر از ما بخواهند باروی گشاده استقبال می‌کنیم.
 
دهقانی الوارعنوان کرد: هزینه‌های پژوهش درصد خیلی کمی از هزینه‌های سازمان‌ها هستند و هزینه در راستای پژوهش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.
 
وی با اشاره به اینکه در استان نیروهای متخصص، دلسوز، متعهد و فنی زیادی داریم اما از آن‌ها استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: محیط‌زیست و اکوسیستم ما بیمار است و مردم، دانشجو و قشر دانشگاهی باید بیایند و در بحث علمی و اجرا کمک کنند.
 
وی اظهار داشت: حدود هشت هزار اصله نهال توسط کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی لرستان کاشته شده درحالی‌که وظیفه سازمانی ما کاشت درخت نیست اما به خاطر دغدغه‌ای که داریم این کار را انجام داده‌ایم.
 
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: هم‌اکنون بزرگترین تشکل دانشجویی زیست‌محیطی کشور را در استان داریم که سال گذشته همایش بزرگی برگزار کرد و رئیس سازمان محیط‌زیست را به استان کشاند.
 
دهقانی الوار با بیان اینکه ما یک نهاد عمومی غیردولتی هستیم، افزود: کل اعتبارات دولتی امسال ما حداکثر 700 میلیون تومان است درحالی‌که که چهار میلیارد باید حقوق پرداخت کنیم و با وجود این محدودیت‌ها در حوزه‌هایی که ضرورت داشته پای‌کار بوده‌ایم.
انتهای پیام/ف
برچسب ها: کاشت ، نهال ، همیاری ، طبیعت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.