آیفونی ها از اپلیکیشن جدید جیمیل گوگل غافل نشوید

گوگل پس از 4 سال تحولی عظیم در اپلیکیشن جیمیل خود لحاظ کرد و این نسخه جدید را برای کاربران ios عرضه کرد.

گوگل پس از 4 سال تحولی عظیم در جیمیل داد و برای کاربران  ios عرضه کرد
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن جیمیل را در دسترس کاربران سیستم عامل ios  قرار داده است. این نسخه جدید تغییرات زیادی پیدا کرده و پیشرفت  قابل توجهی برای جیمیل به همراه داشته است. تغییرات ظاهری بیش از همه در این تغییرات خودنمایی می کند، انیمیشن های نرم تر شده و آسان تر از قبل جابجا می شود.

از این به بعد برای خالی کردن اینباکس امکان سوایپ برای آرشیو یا حذف ایمیل ها در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. همچنین جستجوها در بین ایمیل ها راحت تر و سریع تر از قبل صورت خواهد گرفت زیرا گوگل نتایج لحظه ای و پیشنهادی برایتان خواهد داشت.

در کنار این موارد قابلیت Undo Send یا همان جلوگیری از رسیدن ایمیل های ناخواسته به مقصد نیز که پیش از این تنها در دسکتاپ قابل اجرا بود حالا دیگر به اسمارت فون ها هم کمک خواهد کرد.

به سراغ تقویم گوگل برویم: اکنون دیگر در نسخه جدید این آپ تقویم هفتگی و ماهیانه را در کادر افقی هم خواهید داشت. همچنین پشتیبانی از جستجوی اسپات لایت یا همان جستجوی مستقیم رویدادها ، یاداورها و اهداف  این تقویم را پربار تر از قبل خواهد کرد. در نهایت اینکه تقویم شما علاوه بر زمان میلادی زمان های هندی یا اسلامی را هم خواهد داشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: ios ، گوگل ، تقویم گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار