پشتیبانی "Google Maps" از تقویم گوگل

با ارتباطی که گوگل بین دو برنامه گوگل مپ و تقویم گوگل ایجاد کرده، رفت و آمدهای شما به راحتی یادآوری و هدایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس گوگل مپ با تقویم گوگل در ارتباط خواهد بود. بوسیله این ارتباط شما مثل همیشه از تقویم گوگل خود استفاده و وقایع و ملاقات های خود را در این برنامه نشان گذاری می کنید، در روز و تاریخ مشخص شده، گوگل مپ بوسیله دسترسی که به تقویم گوگل پیدا کرده است علاوه بر یادآوری به راحتی به شما کمک می کند تا به محل مورد نظر برسید بدون اینکه به دنبال پیدا کردن آدرس و یا پرسیدن آن از دیگران باشید.

نکته قابل ذکر این است که اگر دو برنامه را با یک حساب کاربری روی پلت فرم خود اجرا کرده اید حالا فقط کافی است که در هر  Event خود روی گزینه  Where  کلیک کنید تا مکان یاب گوگل مپ در ان قسمت فعال شده و با قابلیت های خود شما را در مسیرهای مختلف رسیدن به محل هدایت کند.

همچنین برای دیدن محل های بعدی خود به منوی کنار برنامه وارد شده، Up coming شوید، اکنون Your Places را انتخاب کنید تا مکان بعدی در نقشه برایتان مشخص شود، می توانید برای رفتن به آنها آمادگی لازم را پیدا کنید.


Google Maps به هدایت Google Calender می آید


این ارتباط همچنین در رابطه Gmail های شما هم اتفاق خواهد افتاد. به این صورت که اگر در ایمیل خود رزروی در هتل یا بلیطی داشته باشید برنامه بصورت خودکار این تاریخ را به Event هایتان اضافه  کرده و گوگل مپ باز هم در رسیده به محل هدایتتان می کند.

ارتباط هنوز تمام نشده، زیرا آدرس های وارد شده در مخاطبان  Google Contacts  هایتان هم با گوگل مپ ارتباط برقرار خواهد کرد و باز هم این گوگل مپ است که شما را به مسیر هدایت خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار