آخرین جزئیات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات آزمون استخدامی که در 21 آبان 95 برگزار می‌شود خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان حسب مورد صبح و یا بعد از ظهر روز جمعه 21 آبان ماه در 53 شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون در صبح جمعه برای تعداد 213 هزار و 280 داوطلب که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و 86 هزار و 828 نفر مرد می‌باشند، برگزار می‌گردد و در عصر جمعه برای تعداد 239 هزار و 368 نفر که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و 81 هزار و 841 نفر مرد می‌باشند برگزار می‌گردد.

توکلی اظهار داشت: هر داوطلب باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه را به همراه داشته باشد در جلسه امتحان به هر داوطلب دو بسته آموزشی داده می‌شود که بسته اول شامل دفترچه سوالات عمومی و پاسخنامه (دفترچه شماره یک آزمون) و بسته دوم حاوی دفترچه سوالات تخصصی (دفترچه شماره 2 آزمون) است.

وی افزود: دفترچه سوالات شخصی شده و شماره داوطلبین، نام و نام خانوادگی و کد امتحانی آنان روی جلد آن درج شده است. این دفترچه دارای تنوع بوده و حروف انگلیسی و کدهای عددی روی آن درج گردیده است که باید با حروف انگلیسی و کد عددی روی پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: دفترچه شماره یک آزمون شامل 100 سوال متناسب با گروه و خوشه شغلی می‌باشد که داوطلبان باید در مدت 110 دقیقه به آن پاسخ دهند و دفترچه شماره 2 باید در مدت 80 دقیقه پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار