رجبی: خداحافظی همسرم از دو و میدانی قطعی است

همسر لیلا رجبی گفت:با وقایع به وجود آمده همسرم دیگر به دو و میدانی باز نخواهد گشت.

پیمان رجبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد اتفاقات اخیر برای همسرش بیان کرد: خداحافظی لیلا از دوومیدانی قطعی است. در این چند روز گذشته صحبت زیادی در این مورد انجام شده است. من نمی‌دانم چرا با وی این گونه رفتار می‌شود. معمولا کسی که می‌خواهد از دنیای ورزش خداحافظی کند، از وی تشکر می‌کنند و مراسم برای او می‌گیرند اما متاسفانه چنین چیزی در کشور ما وجود ندارد و به جای تشکر کردن از وی بابت افتخار آفرینی هایش در این سال ها همسرم را ناراحت کرده اند.

رجبی گفت: همسرم 9 سال برای ایران مسابقه داد و توانست مدال های خوش رنگی هم کسب کند، اما مسئولان به جای اینکه از وی قدردانی کنند، می‌گویند وی یک خارجی است و برای معروف شدن و پول در آوردن به کشور ما آمده است در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد و همسرم در تمام این سال هایی که در دو و میدانی فعالیت داشته، سعی کرده پرچم سه رنگ کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورد.

دونده اسبق دوو میدانی کشورمان گفت: شاید وی یک ایران الاصل نباشد اما نباید فراموش کرد که در این یک دهه بدون هیچ چشم داشتی برای موفقیت کشورمان هر کاری از دستش بر آمده انجام داده تا حداقل نامش در بین مردم ایران جاودانه بماند.

همسر لیلا رجبی تصریح کرد: همسرم تنها بانویی بوده است که از سایر بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت های آسیایی عملکرد بهتری داشته است، اگر این ورزشکار تبعه ایران نبود چه کسی می توانست خوش رنگ ترین مدال ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی درباره اینکه آیا لیلا رجبی به دوومیدانی باز می‌گردد یاخیر گفت: به هیچ عنوان همسرم به این رشته باز نخواهد گشت. اکنون خیلی راحت زندگی می‌کنیم. از این به بعد هم هر کسی که با وی رفتار بدی انجام دهد با شخص من طرف خواهد بود.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: شاید اگر با همسرم چنین رفتارهایی نمی شد وی تا بازی های آسیایی 2018 اندونزی به فعالیتش در دو و میدانی کشورمان ادامه می داد و به طور حتم می توانست مدال های بیشتری را برای کشورمان به ارمغان بیاورد اما با این حواشی بوجود آمده پیرامون وی،  اکنون چه کسی می تواند دو و میدانی کشورمان را در مسابقات پیش رو صاحب مدال کند؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
ما به اجنبی ها افتخار نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
خارجی های بعضا دو تابعیتی در رفت و آمدند حالا به خانم رجبی که این همه سال بدون چشم داشت کار کرده می گویند خارجی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
واقعا باید به غیرت خانوم رجبی احست گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
واقعا باید به غیرت خانوم رجبی احست گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
ما به ایشان افتخار می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
من به عنوان یه ایرانی ازرفتاری که با خانوم رجبی شد خجالت زده وشرمنده شدم.
آخرین اخبار