زورآوند: مسئولان فدراسیون به دنبال پیشرفت دو ومیدانی هستند

عضو تیم ملی دو و میدانی گفت: برنامه ای خوب و کامل از طرف فدراسیون برای ملی پوشان دو و میدانی در نظر گرفته شده است.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران،  درمورد وضعیت فعلی خودش بیان کرد: به تازگی تمرینات آماده سازی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا زیر نظر مربی اختصاصی ام شروع کرده ام و اکنون شرایطم راضی کننده هست.

وی ادامه داد: روز گذشته جلسه خوبی را با اعضای کمیته فنی دوومیدانی در مورد برنامه ها و اردوهای اخیر ورزشکاران برگزار کردیم، قرارشد به همه دوندگان برای مسابقات آتی برنامه تعلق بگیرد.البته کمیته فنی فدراسیون اهمیت رقابت های پیش رو را برای ورزشکاران تشریح کردند و اعلام کردند به دنبال کسب نتایج درخشان در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

رکورددار دوی 20 کیلومتر ایران افزود: برنامه ای خوب و کامل از طرف فدراسیون برای ملی پوشان دو ومیدانی برای موفقیت ورزشکاران در نظر گرفته شده است. 
 
عضو تیم ملی درخصوص برنامه های آتی خود گفت:تلاش می کنم که تمریناتم را به صورت مداوم و منظم تر از قبل دنبال کنم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی اسیا هندوستان پرچم سه رنگ کشورمان را در این رقابت ها به اهتزاز در بیاورم تا بتوانم جواب اعتمادی که کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی به من کرده را با نتایج آبرومندانه بدهم. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فصل زمستان نزدیک است اردوهایت را در کجا دنبال خواهی کرد، تصریح کرد:قرار شده با نظر مربي ام محل های تمرینی را مشخص کنیم و بعد از آن نتیجه مذاکرات را به مسئولان فدراسیون اعلام کنیم. 

زور آوند در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از مسئولان فدراسیون دوومیدانی به دلیل حمایت هایی که از ورزشکاران دارند به عمل می آورند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار