چرا لیلا مجبور شد تاتسیانا شود؛

تسریع در خداحافظی با برگزاری مراسم تقدیر از لیلا رجبی

مسئولان فدراسیون تصمیم دارند به پاس خدمات ده سال لیلارجبی در دو و میدانی کشورمان از وی در مسابقات دهه فجر تقدیر کنند.

تقدیر از لیلا رجبی ملی پوش بلاروسی الاصل تیم ملی کشورمانبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیلا رجبی ورزشکاری است که چند سالی است به ایران آمده و توانسته در این مدت افتخارهای زیادی را برای دوومیدانی و ورزش بانوان به دست آورد و اکنون که شرایط را نامناسب می‌بیند، تصمیم گرفته از فضای تیم ملی دور بماند. وی فضا را برای ادامه ورزش حرفه ای مناسب نمی بیند و تصمیم گرفته از میادین خداحافظی کند.
البته به نظر می رسد لیلا رجبی لز برخی اتفاقات بعد از المپیک هنوز دلگیر است و باید قبول کرد که پس از وی گزیه های بعدی با او فاصله دانرد و ای فرصت مدال را در آینده از ما خواهد گرفت اما انگار برخی دوست ندارند مانعی برای خداحافظی و عاملی برای بازگشت وی شود .

نایب قهرمان بازی های آسیایی اینچئون پس از اتمام المپیک ریو 2016 و الفاظ نامناسبی که برخی از کارشناسان ورزش دوومیدانی به وی نسبت دادند ترجیح داد از عرصه ورزش خداحافظی کند.اکنون هم اعلام کرده است که از حضور در رشته بدنسازی خشنود است.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون قصد دارند طی مراسمی رسمی تقدیر و قدردانی از لیلا رجبی بانوی دوومیدانی کار کشورمان را در دستور کارشان قرار دهند. بعد از خداحافظی لیلا رجبی از رقابت‌های بین‌المللی و بدون این که تلاش خاصی برای برگرداندن لیلا به عرصه مسابقات انجام شود، فدراسیون می‌خواهد مراسم تقدیر از این بانوی پرافتخار را در دی ماه و همزمان با مسابقات قهرمانی کشور برگزار کند.

هادی سپهرزاد، عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی بیان کرد: تقدیر از لیلا رجبی در جریان مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور (دی ماه، تهران) انجام می‌شود.

وی ادامه افزود: چندین بار رئیس فدراسیون از لیلا رجبی برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت به عمل آورد اما وی به مسئولان اعلام کرد، تمایلی برای بازگشت به دو و میدانی ندارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار