مسیگر: با تمام توان مقابل برزیل بازی کردیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ما تمام توان‌مان را در بازی با برزیل گذاشتیم و تلاشمان را کردیم، اما نتوانستیم موفق شویم.

 مسلم مسیگر بازیکن تیم فوتبال ساحلی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی از امارات که همراه با نایب قهرمانی این تیم در جام بین قاره‌ای بود، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. ما اگر از نام برزیل نمی‌ترسیدیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، اما فکر می‌کنم بچه‌ها از اسم این تیم ترسیدند و نتوانستیم مثل دیدارهای قبلی ظاهرشویم.


بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: البته خدا را شکر می‌کنم که ما تمام توان‌مان را در بازی با برزیل گذاشتیم و تلاشمان را کردیم، اما نتوانستیم موفق شویم. البته ما از اول با روحیه بدی به زمین رفته بودیم. با این حال خدا را شکر توانستیم تیم‌هایی مانند روسیه و تاهیتی را شکست بدهیم تا از اعتبار فوتبال ساحلی ایران دفاع کنیم.


مسیگر خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی با آمادگی بهتری حاضر شویم و ناکامی در فینال جام بین قاره‌ای را جبران کنیم. حالا قهرمانی که نه، اما امیدوارم بتوانیم جزو سه تیم برتر دنیا شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار