سجادی: از عملکرد بازیکنان فوتبال ساحلی راضی هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از نتایج بدست آمده کاملا مشخص بود که ملی‌پوشان ساحلی به خوبی تمرین کرده‌اند و با برنامه به این مسابقات رفته بودند.

نصرالله سجادی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که نایب قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای شد، اظهار کرد: بچه‌ها در این رقابت ها خوش درخشیدند و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتند. بعضی از دیدارها نزدیک بود، اما مشخص شد که تیم کار کرده و بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند و با شایستگی هم دوم شدند.


وی در خصوص اینکه فوتبال ساحلی به مسابقات المپیک آسیایی اعزام نشد و ناهماهنگی‌هایی در این خصوص صورت گرفت، خاطرنشان کرد: ما که ناهماهنگی نداشتیم. اعزام تیم‌ها به بازی‌های آسیایی ساحلی با کمیته ملی المپیک است. آنها مجوز خواسته بودند که ما هم مجوز دادیم، اما اعزام‌ها با کمیته ملی المپیک است.


معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه چه پاداشی به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت خواهد شد، گفت: مطابق آیین‌نامه و دستور عمل، پاداش‌ها هم پرداخت خواهد شد.


سجادی درباره حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر شما اجازه بدهید من از این فرصت استفاده کرده و درگذشت منصور پورحیدری را به خانواده او، فوتبالی‌ها، جامعه ورزش، هواداران و استقلالی‌ها تسلیت بگویم. او شخصی بود که در زمان بازیکنی اش تلاش زیادی داشت و افتخارات زیادی را کسب کرد. او دو بار قهرمان آسیا شد که یک بار در زمان بازیکنی اش بود و یک بار هم در زمان مربیگری در استقلال این موفقیت را تکرار کرد. پورحیدری با تیم ملی هم قهرمان بازی‌های آسیایی شد. او همیشه رفتار شایسته‌ای داشت که امیدوارم جوان‌ها از این اخلاق وی الگو بگیرند.


نصرالله سجادی در پایان درخصوص برگزار نشدن انتخابات برخی فدراسیون‌ها و اینکه تکلیف آنها چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: درباره فدراسیون‌هایی هم که انتخابات آنها مانده تصمیم‌گیری می‌شود تا زودتر انتخابات را برگزار کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار