میرشمسی: زورمان به برزیل نرسید

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: مقابل برزیل بچه ها با تمام توان بازی کردند اما زورمان به برزیل نرسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین میرشمسی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران بیان کرد: من یک سال و نیم است که به کادر تیم ملی اضافه شدم و در این مدت تیم روند روبه رشدی در پیش گرفته است. مقابل برزیل بچه ها تمام توانشان را گذاشتند قضاوت با خود مردم است، اما زورمان به برزیل نرسید.

 وی ادامه داد: قبل از من اوکتاویو عهده دار سرمربی گری تیم ملی فوتبال ساحلی بود که در طول دوران حضورشان در تیم ملی توانستند افتخارات زیادی را نصیب کشورمان کنند، که با این وضعیت ادامه کار برای من دشوار بود اما خدا را شکر اسکلت‌بندی تیم را حفظ کردیم و اجازه ندادیم خدشه‌ای به تیم وارد شود و امیدوارم در آینده مربیان ایرانی بتوانند این چرخه را کامل کنند تا روند به رشدی که فوتبال ساحلی در پیش گرفته هم چنان ادامه داشته باشد.

میرشمسی درخصوص برنامه های آینده تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مواردی که مربوط به کار ما می‌شود انجام شد و اردوهایی برگزار کردیم که می‌خواستیم و درباره بقیه موارد دپارتمان باید پاسخگو باشد.

وی درباره استفاده از دامادش در تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: قضاوت با مردم، ناظم قبل از این که داماد من شود بازیکن تیم ملی بود که متاسفانه در سن 16 سالگی دچار مصدومیت شد و همین عامل سبب شد که دو سال نتواند فعالیتی در این رشته داشته باشد.

میرشمسی درپایان درباره انتقادات به کیفیت پیراهن تیم ملی اظهار کرد:من فقط درباره مسائل فنی صحبت می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار