اهواز؛

پایان «دهان این کودک بوی حرف می‌دهد»

تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «دهان این کودک بوی حرف می‌دهد» به تهیه‌کنندگی رضا خانی‌پور و کارگردانی محمدرضا خانی‌پور، کارگردان جوان اهوازی، تمام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این فیلم که درباره مسایل اجتماعی و تاثیرات بد ماهواره‌ای بر نوع رفتار در خانواده‌ها است بر اساس فیلم‌نامه‌ای از محمدحسین جعفری ساخته شده است.

محمدرضا خانی‌پور متولد پنجم بهمن ۱۳۷۳ است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. در مدرسه هنرهای زیبا مدرک دیپلم خود را گرفت. بعد از آن دوره انجمن سینمای جوان را گذراند و در حال حاضر دانشجوی هنر در رشته فیلم‌سازی در مقطع کارشناسی است و پیش از این کار فیلم‌هایی به نام برگ، آخرین پرواز، مستند مادر و تیزر Welcome To Ahwaz را در کارنامه هنری خود دارد.

وی در زمینه موسیقی نیز فعالیت‌ها دارد که از آن جمله می‌توان به موزیک تیتراژ مجموعه تلویزیونی مهاجر به کارگردانی علی زهیری اشاره کرد که به زودی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد .

سایر عوامل ساخت فیلم کوتاه «دهان این کودک بوی حرف می‌دهد» عبارتند از:
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سید مهدی موسوی، تصویربردار: هادی جاسم‌زاده، دستیار تصویر: حامد قربانی، صدابرداران: محسن نوروزی‌پور و علی میسرپور، گریم: فرشته قنواتی، تدوین و موسیقی: هادی جاسم‌زاده، صحنه و لباس: بهاره بصیری، منشی صحنه: لیدا طاهری، عکاس: شیرین شیرعلی، بازیگران: حسین سلامات، هدی محمدی و پارمیدا پیروززاده، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری سردار سرلشکر علی هاشمی.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.