«زخم باز» با بازیگران تئاتر جلوی دوربین می‌رود

حسین تبریزی برای ساخت فیلم جدید خود از حضور بازیگران تئاتر خبر داد.

حسین تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت «زخم باز» به تهیه کنندگی مصطفی علمی فر به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این روزها در پیش تولید و انتخاب بازیگران به سر می‌بریم و اگر همه کارها طبق برنامه پیش رود قصد داریم اواخر این ماه فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی افزود: هم به لحاظ موضوع، محتوای قصه و هم تمایل خودم ترجیح می‌دهم از بازیگران چهره استفاده نکنم و بیشتر به دنبال بازیگران تئاتر هستم.

این کارگردان ادامه داد: بخشی از فیلمبرداری «زخم باز» در شهرستان و بخشی دیگر در تهران خواهد بود و حدود 30 جلسه فیلمبرداری در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که «زخم باز» را به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر برسانیم و نمایش کلی آن در بخش هنر و تجربه خواهد بود.

تبریزی با اشاره به برخی عوامل «زخم باز» خاطرنشان کرد: برخی از عوامل این اثر را انتخاب کردیم که رسول کیاپاشا و سمیه حصاری نویسنده‌های فیلم هستند و  حبیب قلی زاده به عنوان دستیار، محمد قومی در بخش گریم و آبتین برقی به عنوان طراح صحنه با ما همکاری خواهند کرد.

گفتنی است آخرین فیلم حسین تبریزی، «افسونگر» است که هنوز اکران نشده و طبق اخبار منتشر شده قبلی اواخر پاییز روی پرده خواهد رفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار