«ستاره های رقصان» به اتریش می رود

محسن محسنی نسب از آخرین وضعیت فیلم های در دست ساختش گفت.

محسن محسنی نسب کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت «شاخ کرگدن» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت:این اثر به علت سنگین بودن ویژوال کماکان در این مرحله است و یک تیم به طور مداوم و شبانه روز درگیر هستند و فکر می کنم تا ده روز آینده انجام خواهد شد.

وی افزود:به جرلت می گویم ویژوال «شاخ کرگدن» بسیار خاص و در سینمای ایران کم نظیر خواهد بود.

محسنی نسب درباره دیگر فعالیت سینمایی خود عنوان کرد: درگیر ساخت فیلمی سینمایی با عنوان «ستاره های رقصان» هستم،این فیلم دو فاز دارد که فاز اول آن در ایران می گذرد و حدود 25 دقیقه است و آماده نمایش شده و فاز دوم در اتریش(وین)فیلمبرداری خواهد شد.

وی اضافه کرد:هم اکنون در مرحله پیش تولید بخش اتریش هستیم که فیلمبرداری آن قبل یا پس از تعطیلات کریسمس خواهد بود.

محسنی نسب با اشاره به بازیگران «ستاره های رقصان» عنوان کرد:بازیگران این اثر از ایران و اتریش خواهند بود که بازیگران ایرانی ما بابک نوری،انوشیروان محسنی و پروا محزون هستند.

کارگردان «یاس های وحشی» ادامه داد: خانم جویا بازیگر اتریشی ما که اکوادور_امریکایی ساکن اتریش است بسیار توانمند و از ستاره های سینمای این کشور به شمار می رود.

محسنی نسب خاطرنشان کرد: انوشیروان محسنی نیز بازیگری ایرانی الاصل ساکن اتریش است که در بخش ایران و اتریش نقش آفرینی می کند،این بازیگر نیز از بازیگران مشهور اتریش محسوب می شود.البته با تعدادی از بازیگران اتریشی مذکراتی انجام دادیم که هنوز قطعی نشده است.

انتهایپیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار