اردبیل؛

پرداخت 568 میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان در استان اردبیل

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: امسال 568 میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل گفت: در هفت ماهه سال جاری 53 هزار و 868 فقره تشکیل پرونده در شعبه های بیمه ایران صورت گرفته که مبلغ 568 میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان خسارت دیده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه خدمات خوبی در عرصه بیمه گری انجام شده است افزود: امسال در عرصه بیمه گری خدمات خوبی عرضه شده بطوری که در حوزه بیمه شخص ثالث با تشکیل سه هزار و 364 فقره پرونده مبلغ 314 میلیاردریال ، بیمه بدنه با یکهزار و 188 فقره پرونده مبلغ 22 میلیارد ریال و در بخش آتش سوزی با تشکیل 129 فقره پرونده مبلغ 2 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با اشاره به میزان خسارت پرداختی در بیمه های مهندسی ،مسئولیت و باربری و بیمه های حوادث انفرادی ،گروهی ،خانواده و کارکنان دولت افزود: در بیمه های مهندسی ،مسئولیت و باربری با 141فقره پرونده 14 میلیارد ریال ودر انواع بیمه های حوادث انفرادی ،گروهی ،خانواده و کارکنان دولت با 160 پرونده 48 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

اسماعیلی میزان خسارت پرداختی در بیمه های عمر را هفت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیمه شدگان عمر شامل بیمه عمر کارکنان دولت ،پس انداز بیمه و بیمه درمان با 535 فقره پرونده هفت میلیارد ریال خسارت دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.