مشهد؛

"نیمه شب اتفاق افتاد"

فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد"، عصر امروز در پردیس سینمایی هویزه مشهد، اکران مردمی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" دومین ساخته تینا پاکروان در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این فیلم روایتی خطی دارد و به گفته ی تینا پاکروان فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»، حال و هوای تهران امروز و عشق‌های غیر متعارفی را دارد که در آن شکل می‌گیرد، عشق‌هایی که با تفاوت سنی‌های عجیب یا در طبقات اجتماعی متفاوت اتفاق می‌افتد.
تینا پاکروان درباره فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» گفت: "نیمه شب اتفاق افتاد" برشی از تهران امروز است که در قالب اجتماعی و روایت تک خطی ساخته شده است. همچنین بازی های درخشان بازیگران این فیلم، به گونه ای شخصیت های نوشته شده در فیلمنامه را به زندگی نزدیک کرده است که هریک از ما می توانیم خودمان را در قالب یکی از آنها پیدا کنیم.
فرشاد محمدی درباره فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" گفت: خوشبختانه فیلم خوبی از آب درآمده است و بیننده شاهد یک عاشقانه جذاب با روایتی زنانه خواهد بود. این فیلم توانایی و یا به عبارت بهتر شگفتی هایی که یک زن می تواند داشته باشد به خوبی عنوان کرده و دست آخر یک غافلگیری دلنشین هم برای مخاطب دارد.
حواشی "نیمه شب اتفاق افتاد":
ابتدا قرار بود، فاطمه معتمدآریا در مقابل حامد بهداد بازی کند ولی در نهایت رویا نونهالی جایگزینش شد.
رابعه اسکویی، بازیگر خبرساز این روزهای سینما به دلیل مهاجرتش از ایران، در فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" بازی کرده است.
حامد بهداد در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نقش یک خواننده به نام حسین را بازی می کند.
نقش حامد بهداد در "نیمه شب اتفاق افتاد" چهار وجه دارد که یک وجهش خوانندگی است.
نکته مهم دیگر در مورد حامد بهداد این است که در «نیمه شب اتفاق افتاد» او یک جوان افسرده و گوشه گیر و خجالتی است و با توجه به شخصیت پر انرژی و برونگرایش شاید هیچ کس توقع این نقش را از او نداشته باشد.
بازیگران "نیمه شب اتفاق افتاد":
حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا  پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی، فرناز زوفا، دینا آبرون، علی تاجیک، محمد فیروز بخت، مهراب رضایی، شقایق فراهانی.
این فیلم با حضور حامد بهداد، پنجشنبه 13 آبان، ساعت 17:30 در پردیس سینمایی هویزه مشهد، اکران می شود.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار