خوی؛

افتتاح آموزشگاه دو کلاسه خیر ساز درخوی

مدرسه دوکلاسه خير ساز، درروستاي صوفي کندی خوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛آموزشگاه دو کلاسه خیر ساز مرحومه نبات خلیلی آذر با 114 متر مربع زیربنا در روستای صوفی کندی خوی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی، مسئول مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این مراسم قدیر محمدی ، مدیر آموزش و پرورش خوی با بیان مشخصات فنی این آموزشگاه گفت: پروژه آموزشگاه مرحومه نبات خلیلی آذر در زیربنایی به مساحت 114 متر مربع و با هزینه بالغ بر 110 میلیون تومان و به صورت دو کلاسه ساخته شده است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: مدرسه مکانی است که فرزندان ما تعلیم و تربیت می شوند و جوانانی که آموزش ببینند، راه درست و راه دین را پیدا می کنند، در غیر این صورت، به سوی مسیر نادرست می روند.

وی افزود: در دین اسلام همانطور که نماز خواندن عبادت است کسب علم نیز عبادت خداوند بوده و امروز مدارس مرکز عبادت قرار گرفته است و خیرین مدرسه ساز بزرگ مردان و زنانی هستند که گام های مهم و موثری را در ساخت فضاهای آموزشی و کمک به دولت در این زمینه برمی دارند.

مدیر آموزش و پرورش خوی خاطرنشان کرد: در حقیقت ایجاد روحیه ایثار و مشارکت در بین افراد جامعه اصلی ترین هدف خیرین مدرسه ساز و یا به طور کلی مجمع خیرین مدرسه ساز است و این که چه میزان مشارکت در این زمینه صورت گیرد در مرحله دوم اهمیت قرار دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، خیرساز ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.