ارومیه؛

بهره برداری از مدرسه خیر ساز روستای کوتالان درارومیه

توسط خیر نیکوکار حاج محمد ملازاده مدرسه 3 کلاسه ابتدایی روستای کوتالان ناحیه 2 ارومیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح مدرسه ای در یکی از مناطق محروم و روستایی بیان کرد: با تاکید مدیران و مسئولان برتوجه بیشتر بر مناطق محروم در همین راستا بهره برداری از مدرسه 3 کلاسه روستای کوتالان صورت گرفت.

ابراهیم حیدری کیا، با اشاره به مشکلات متعدد دانش آموزان قبل از افتتاح این مدرسه ، اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهدیم که علاوه بر مدرسه محوطه داخلی و اطراف آن نیز آماده سازی و فضا سازی شده است ،امیدواریم با یاری خداوند شاهد ادامه روند مدرسه سازی ها در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه باشیم .

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این آئین با بیان اینکه آموزش و پرورش پویا پایه و اساس توسعه هر کشوری است اظهارداشت: امروز بخوبی مشهود است که کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان بیشترین سرمایه گذاری خود را بر روی سیستم آموزش و پرورش خود دارند، خیرین مدرسه ساز استان در طی 18 جشنواره احداث 1087 مدرسه را تعهد کرده اند که این موضوع جای خرسندی بسیاری دارد.

آخوندیان افزود: در سالتحصیلی 94 تعداد 54 باب مدرسه با 254 کلاس در استان به افتتاح و بهره برداری رسیده و هم اکنون 84 مدرسه در دست احداث می باشد .

خیر مدرسه ساز حاج محمد ملازاده نیز در این مراسم با بیان اینکه از خداوند متعال می خواهم تا فرصت احداث سالانه یک مدرسه را به بنده عنایت کند ، اظهار کرد: بسیار جای شکر و خوشحالی دارد که امروز شاهدیم دانش آموزان این روستا می توانند با خیالی آسوده و با امکانات مورد نیاز به تحصیل خود ادامه دهند، امیدواریم سال آینده در همین روزها شاهد افتتاح مدرسه ای دیگر در یکی از مناطق محروم و روستایی استان باشم، دیوار کشی و نرده بندی محوطه مدرسه مهدی روستای کوتالان نیز تعهد کرد..

لازم به ذکر است مدرسه 4 کلاسه امام هادی (ع) نیز که هفته گذشته در روستای گنج آباد ارومیه به بهره برداری رسید، توسط خیر مدرسه ساز حاج محمد ملازاده احداث شده بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مدرسه ، خیرساز ، روستا ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.