نماینده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«پرورش دنیای سبزتر» مشوق مردم به ایجاد فضای سبز است

مستند «پرورش دنیای سبزتر» محصول 2010 انگلستان با مدیریت دوبلاژ داوود نماینده در امور دوبلاژ سیما آماده شد.

داوود نماینده از پیشکسوتان عرصه دوبلاژ درباره آخرین فعالیتش به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آخرین فعالیتم در عرصه دوبله، مستند 38 قسمتی «پرورش دنیای سبزتر» با محوریت آموزشی بود.

وی ادامه داد: سریال «پرورش دنیای سبزتر» روایتگر تشویق و آموزش مردم در جهت فضاسازی سبز در شهرها، روستاها و حتی بام‌‌‌‌‌‌هاست. انجام این عمل در کشورهای غربی  موفقیت‌آمیز بود.

نماینده تصریح کرد: هدف ما از دوبله این مستند ترویج فرهنگ ایجاد فضای سبز بوده؛ چرا که شاهدیم کشورمان به سمت فرهنگ آپارتمان‌نشینی پیش می‌رود و جای فضای سبز در این میان تا اندازه‌ای خالی بوده. بنابراین  به‌ نظر می‌رسد بهتر است راهکاری برای استفاده بهینه از محدودترین فرصت‌ها برای آشتی دادن خانواده‌های ایرانی با طبیعت اندیشیده شود.

یادآور می‌شود؛ داوود نماینده، مهرداد ارمغان، حسن کاخی، لادن سلطان پناه، ابوالقاسم محمد‌طاهر، رهبر نوربخش، بابک پاییزان، نیلوفر حدادی از صداپیشگان مستند «پرورش دنیای سبزتر» هستند. این سریال که محصول 2010 انگلستان است، به منظور پخش از شبکه‌های استانی در قالب 25 دقیقه در هر قسمت به مخاطبان ارائه می‌شود. 

هم اکنون 22 قسمت از این سریال دوبله شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار