در مسابقات جهانی اتریش؛

کتیرایی: در کاتا از سال های گذشته ضعیف تر ظاهر شدیم

سرمربی سابق تیم ملی کاراته معتقد است تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی در بخش کاتا نه تنها نتوانست توفیقی کسب کند بلکه ضعیف تر از سال های گذشته نیز ظاهر شده است.

به گزارش خرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا کتیرایی، مربی اسبق تیم ملی کاراته بزرگسالان در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص موفقیت کسب شده توسط تیم ملی کاراته ایران، گفت: خداروشکر اتفاق خوبی افتاده است، من به نوبه خود به جامعه بزرگ کاراته و مردم کشور عزیزم تبریگ می گویم. تیم ملی کاراته، در 4تا 5 سال اخیر به ثبات خوبی رسیده است و هر دوره که تیم ما در مسابقات جهانی شرکت می کند، نتیجه بهتری نسبت به دور قبل کسب می کند. کاراته کشور پتانسیل خوبی دارد که اگر شرایط فراهم شود، می توانیم شاهد موفقیت های بیشتری از این تیم باشیم. 

وی افزود: تیمی که اکنون مقام سوم جهان را کسب کرده است، از افرادی تشکیل شده که در سال 2009 در رده جوانان مسابقه می دادند و اولین رقابت جهانی این ورزشکاران سال 2012 بوده است. اکنون تیم جوانی داریم که تجارب بسیاری را کسب کرده است. 

کتیرایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سال آینده مسابقات جهانی باردیگر و با یک سال اختلاف برگزار می شود، به نظر شما فدراسیون برای اینکه کاراته کاران را تا سال آینده آماده نگه دارد باید چگونه عمل کند، بیان کرد: این تیم نباید رها شود. انشالله که وضعیت فدراسیون به ثبات لازم خود برسد. من اعتقاد دارم هر اتفاقی که در بحث مدیریتی فدراسیون قرار است شاهد باشیم، زودتر رخ دهد تا فدراسیون برای مسابقات جهانی سال آینده برنامه ریزی خود را انجام دهد.  

سرمربی سابق تیم ملی کاراته تصریح کرد با توجه به اینکه کاراته هم المپیکی شده است، باید نقاط قوت و ضعف مان را در این مسابقات ببینیم، نقاط قوت ما کمیته بود که ورزشکاران بسیار خوب کار کردند، اما نباید از این مسئله غافل باشیم که در بخش کاتا، هیچ توفیقی را حاصل نکردیم و چه بسا که از دوره های قبل بسیار ضعیف تر عمل کرده ایم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار