گنج زاده:مسئولان قدر این تیم را بدانند/خوشحالم با این کادرفنی کار کردم

قهرمان جهان گفت:کاش مسئولان قدر این تیم را بدانند و با فراهم کردن شرایط لازم از این تیم در میادین مختلف مدال کسب کنند.

گنج زاده:مسئولان قدر این تیم را بدانند/خوشحالم با این کادر فنی کار کردمسجاد گنج زاده قهرمان سنگین وزن جهان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : کاش مسئولان قدر این تیم را بدانند و تا می توانند با فراهم کردن شرایط و ادامه روند مثبت از این تیم مدال بگیرند.

وی ادامه داد: در تیم ما تک تک بچه ها تاپ بودند و سنسی هروی نشان داد که اعتماد کادر فنی به جا بوده و ثابت کرد که لیاقت این اعتماد را داشت.

گنج زاده تصریح کرد :من حس بسیار خوبی دارم که با این مربی کار می کنم هم قلبا دوستش دارم هم از لحاظ فنی به وی احترام می گذارم.

دارنده مدال طلای جهان گفت: سنسی هروی نشان داد که اعتماد کادر فنی به جا بوده و نشان داد که لیاقت این اعتماد را داشت.  
  

وی تصریح کرد : کادر فنی ما عالی بود ،سنسی روحانی که از بزرگان کاراته ایران است در کاراته وقتی نام او می آید همه وی را می شناسند و وقتی نامش در کنار تیم است قدرت خاصی دارد. همچنین استاد سلطانی که واقعآ نکات ریزی را اشاره می کردند.

طباطبایی آرامش را به تیم برگرداند

گنج زاده یادآور شد: سرپرست فدراسیون با مدیریت خوبی که داشت توانست آرامش را به تیم برگرداند،درست است که غیر از مسابقات ارومیه و سوئیس مسابقات تدارکاتی نرفتیم اما با خیال راحت و با ذهن راحت تمرین کردیم.  

وی ادامه داد :سالهای قبل در هتل آکادمی بودیم و بهترین شرایط را داشتیم و بهترین سرویس ها به ما ارائه می شد و در بهترین مسابقات لیگ های جهانی شرکت می کردیم اما هیچ موقع آرامش نداشتیم.  

فوتبالیست ها از تمرینات ما متعجب بودند
 
 گنج زاده افزود : سرپرست فدراسیون شاید 2 بار بیشتر به اردو نیامد اما همیشه حواسش به تیم بود و همیشه به ما لطف داشت. وقتی می بینیم که سرپرستی داریم که به فکر ما هست و حداقل قدر زمانی که این مدت گذاشتیم را می داند با تمام وجودمان و با عشق در تمرینات سخت حضور داشتیم تمریناتی که به قدری سنگین بود که حتی فوتبالیست ها از نوع تمرینات ما تعجب می کردند.  

وی در ادامه گفت گفت :خدا را شکر که تمرینات سخت مان جواب داد و توانستیم بهترین مدالها را کسب کنیم.  

بهمن برای فینال جهانی زاده شده 

نفر اول وزن 84 + کیلوگرم جهان در خصوش رقابت فینال اظهار داشت: مسابقه فینال هم که بچه ها مبارزات خوبی از خود به نمایش گذاشتند مهدی خدابخشی با وجود جوانی و تجربه کم اما خوب ظاهر شد و پس از آن علی فداکار به مبارزه حریف سرشناس خود رفت ، من که متاسفانه نتوانستم بر حریفم پیروز شوم و حریفم از اشتباهم بهترین استفاده را برد و پس از آن بهمن عسگری که باید بگویم برای فینال جهانی زاده شده و مانند فینال آلمان توانست روحیه را به تیم برگرداند و شکر خدا ذبیح اله پورشیب توانست مسابقه خوبی از خود به نمایش بگذارد و در نهایت تیم قهرمان شود.  

گنج زاده گفت: حس خوبی دارم که تیم ایران برای دومین بار قهرمان جهان شد و امیدوارم این تیم حفظ شود و جوان ترها در آینده به تیم اضافه شوند.  

وی خاطرنشان کرد: از تک تک کسانی که زحمت کشیدند و در این مدال سهیم بودند تشکر می کنم از ماساژور تیم استاد نام آور که از قدیمی های کاراته هستند و زحمت زیادی کشیدند و دکتر اشراقی فیزیوتراپ تیم که واقعآ با عشق سر تمرین حضور پیدا و با دل و جان کار می کرد و همچنین دکتر حجتی که زحمت زیادی را متقبل شد.  

گنج زاده با اشاره به مربی بدنساز تیم ملی تصریح کرد : سیدمحمد حسینی مربی بدنسازمان مانند پدر بالای سر تیم بود و با حقوق خیلی کم زحمت می کشید و فکر می کنم بیشتر از خانواده اش بالا سر این تیم بود و 3 ساعت قبل از تمرین وزنه و 2 ساعت پیش از تمرین میدانی در محل تمرین حضور داشت و همه امکانات را برای استفاده بازیکنان مهیا می کرد تا وقتی ما می رسیدیم فقط تمرین کنیم.  

وی ادامه داد : همچنین از  فرید خمامی که این اواخر به تیم ملحق شد و برای تدارک سفر به اتریش زحمات زیادی کشید و همچنین از جناب ایزدی که واقعآ از دست ما خون دل خورد تشکر می کنم. همچنین از مربیانی که در خارج از کشور مشغول هستند جاسم ویشگاهی حامد زیگساری که ما را حمایت کردند و تمام ایرانی های مقیم اتریش که به ما انرژی دادند و ما را تشویق می کردند و به تیم دلگرمی می دادند.  

قهرمان جهان بیان داشت: از پدر و مادر عزیزم و همچنین برادرهای گلم که نمونه بارز برادر هستند تشکر می کنم که واقعا برایم زحمت کشیدند برادر بزرگترم که حق مربیگری دارد و برادر دومم که در نبودم زحمات زیادی را متقبل شده تشکر می کنم.

وی ادامه داد : همچنین از همسرم و خانواده وی تشکر می کنم که در این مدت حضور در اردو با نبودم کنار آمده و مرا تحمل کردند.  

گنج زاده در پایان با اشاره به مربی خود گفت: از مربی عزیزم دکتر رضا خوش سیما که با عشق خاصی مانند برادر بزرگتر برای من و علی فداکار زحمت کشید و سالیان سال بی هیچ توقعی برایم تلاش کرد تشکر می کنم و خوشحالم که شاگرد وی هستم.


انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، قهرمان ، سجاد ، طلا ، ایران ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار