همه 13 عضو فراکسیون حزب الله به ژنرال عون رای می دهند

شیخ «نعیم قاسم» گفت همه 13 عضو فراکسیون حزب الله (وفاداری به مقاومت) به ژنرال «میشل عون» رای می دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که کمتر از 14 ساعت به تشکیل جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب سیزدهمین رئیس جمهوری این کشورباقی مانده است، شیخ « نعیم قاسم » معاون دبیرکل حزب الله بار دیگر تاکید کرد که همه 13 عضو فراکسیون حزب الله (وفاداری به مقاومت) به ژنرال «میشل عون» رای می دهند.

شیخ نعیم قاسم اظهارداشت: بعداز این موفقیت در مقابل مرحله و روزهای جدیدی قرار داریم و همه باید برای ساختن کشور به تعهدهای خود ملتزم باشند.

معاون دبیرکل حزب الله باردیگر همه گروه های سیاسی و فراکسیون های پارلمانی لبنان را به تفاهم برای انتخاب رئیس جمهوری جدید فراخواند و گفت: بعد از انتخاب رئیس جمهوری، برای حل پرونده ها و مشکلات و تشکیل دولت وحدت ملی با هدف شکوفائی و توسعه لبنان باید فضائی مثبت و آرام حاکم شود.

وی با بیان اینکه اگر لبنانی ها متفرق باشند، نمی توانند گامی به جلو بردارند، خواستار همدوشی و همبستگی همه لبنانی ها در مرحله آینده شد.

شیخ نعیم قاسم همچنین براهمیت تصویب قانون جدید و عادلانه انتخابات پارلمان بر اساس اصل نسبیت تاکید کرد و گفت که مردم لبنان در این صورت اطمینان پیدا می کنند که نمایندگان پارلمان ، نمایندگان واقعی آنان هستند.

معاون دبیرکل حزب الله با رد این ادعا که « دولت آینده ، دولت حزب الله است زیرا ژنرال عون رئیس جمهوری مورد حمایت آن می باشد»، خاطرنشان کرد: دولت آینده، دولت لبنان است و ژنرال عون در راس آن قرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در مرحله جدید رئیس جمهوری ، رئیس پارلمان، نخست وزیر ، وزیران دولت و نمایندگان پارلمان هرکدام باید بر اساس جایگاه و اختیارات خود مسئولیت پذیر باشند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما مسئولیت احدی را تحمل نمی کنیم و احدی هم نباید مسئولیت ما را تحمل کند و به عبارت دیگر همه باید مطابق اختیارات و ماموریت ها مسئولیت خود را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار