نعیم قاسم:آمریکا ، رژیم صهیونیستی و تکفیریها کاملا همسو هستند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت حملات هوایی آمریکا علیه مواضع ارتش سوریه در دیر الزور کمک به داعش بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری  رسمی سوریه ( سانا )، شیخ نعیم  قاسم -- معاون دبیر کل حزب الله لبنان -- اعلام کرد حملات هوایی آمریکا علیه مواضع ارتش سوریه در دیر الزور ثابت کرد میان آمریکا و تروریست ها در سوریه هماهنگی مستمر و نزدیکی برقرار است .

شیخ نعیم  قاسم روز دوشنبه در  النبطیه  در جنوب لبنان گفت: تهاجم  هوایی اخیر آمریکا به پایگاه  نظامی ارتش سوریه  در دیرالزور که به شهادت دهها نظامی سوری منجر شد ، نشان می دهد که بین آمریکا و تروریست های تکفیری هر روز هماهنگی برقرار است و هماهنگی بین واشنگتن و تروریست های تکفیری مستمر و روزانه است نه یک هماهنگی کلی. 

معاون دبیر کل حزب الله  لبنان با اشاره به هماهنگی  بین اسرائیل و تروریست های  تکفیری در قنیطره  سوریه ، تاکید کرد  این  مسئله نشان می دهد که آمریکا ، اسرائیل و تروریست ها منافع مشترک و واحدی دارند .

وزارت  امور خارجه سوریه شنبه گذشته با ارسال دو نامه جداگانه برای دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت این سازمان اعلام کرد  شواهد موجود درباره  تهاجم وحشیانه جنگنده های ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا به پایگاه ارتش سوریه در منطقه جبل ثرده دیرالزور نشان می دهد که این حمله عمدی و برنامه ریزی شده بود و این حمله در چارچوب  تلاش آمریکا برای فراهم کردن مقدمات  یورش عناصر داعش به پایگاه نظامی ارتش صورت گرفت .

شیخ  نعیم  قاسم  تاکیدکرد:  تروریسم یک بیماری وآفت است که باید ریشه کن شود و تروریست های تکفیری  طرحی خطرناک برای لبنان و منطقه دارند .  وی گفت :« آنچه که ما در مبارزه با  این تروریست ها انجام دادیم اقدامی مثبت ، ارزشمند و موثر بود  و با وجود اوضاع امنیتی و سیاسی منطقه، به برکت معادله ارتش ، ملت و مقاومت در مبارزه اسرائیل و  تروریست های تکفیری ، لبنان امروز آرامش و ثبات زیادی دارد ».

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار