زنجان؛

افزایش مصرف فرآورده های مایع در استان

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان از افزایش ۳ درصدی مصرف فرآورده های مایع در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود آقا محمدیان مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی استان  با اشاره به افزایش ۳ درصدی فرآورده های مایع گفت: در ۷ ماهه سال جاری مصرف فرآورده ۵۲۲ میلیون و ۷۷۰ هزار لیتر بوده که در قیاس با مصرف ۵۰۸ میلیون و ۲۰هزار لیتری مدت مشابه نشان  از یک افزایش ۳ درصدی دارد .
وی افزود: در مصرف بنزین و نفتگاز غیر نیروگاهی به ترتیب ۲ و ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم بطوریکه مصرف بنزین در ۷ ماهه امسال ۱۹۷ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده و همچنین در مصرف نفتگاز غیر نیرو گاهی نیز مصرف ۷ ماهه امسال ۲۳۹ میلیون لیتر و مدت مشابه ۲۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده که این قیاس نشان از ۵ درصد افزایش مصرف در نفتگاز غیر نیروگاهی بوده است .
محمود آقا محمدیان در ادامه با اشاره به روند گاز کشی مصارف حرارتی روستایی و از طرفی راستی آزمایی مصرف کنندگان ، مصرف نفت سفید رادر ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی برشمرد و افزود: میزان مصرف ۷ ماهه امسال ۲۸ میلیون و ۱۰۰هزار لیتر و مدت مشابه ۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار لیتربوده که این میزان مصرف حاکی از یک افزایش ۱۰ درصدی مصرف نفت سفید می باشد.
وی با اشاره  به کاهش ۴۳ درصدی مصرف نفتکوره در استان گفت:مصرف نفتکوره در ۷ ماهه امسال ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه ۱۲ میلیون و ۱۰۰هزار لیتر می باشد.
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی استان  اضافه کرد:مصرف گاز مایع نیز با توجه به روند گاز کشی و تبدیل سوخت از یک کاهش ۶ درصدی برخوردار بوده بطوریکه مصرف ۷ ماهه سال جاری ۱۰هزارو۷۴۵ تن و مدت مشابه ۱۱هزارو۴۱۷ تن بوده است .



انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.