سمنان;

انجام بیش از هشت هزار بازرسی از نانوایی های استان

هشت هزار و 294 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی هفت ماه گذشته صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کمیته بهبود کیفیت نان با اعلام این خبر افزود : از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 385 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.
وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 289 میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام میگیرد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.
مهدی یحیایی ضمن تقدیر از زحمات دستگاههای اجرایی عضو کارگروه آرد و نان تصریح کرد در این جلسه پیرامون بهبود و ارتقا کیفیت نان ، آموزش واحدهای نانوایی و رتبه بندی نانوایی ها و مشکلات و موانع پیش رو بحث و تبادل نظر شد.
وی خاطر نشان کرد هم استانیهای عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.