کرمان؛

محور کرمان - بم پرحادثه ترین جاده استان کرمان

رییس پلیس راه کرمان با اشاره به مهمترین دلایل تصادف در جاده،های کرمان گفت: جاده کرمان – بم خطرناک ترین جاده استان کرمان است.

 جاده کرمان - بم پرحادثه ترین محور استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ یوسف نجفی رییس پلیس راه کرمان با اشاره به اینکه خستگی راننده و واژگونی خودرو مهمترین دلیل تصادف در جاده های کرمان است گفت: جاده کرمان – بم خطرناک ترین جاده استان کرمان است.

رییس پلیس راه کرمان افزود: تصادفات جاده در استان کرمان طی شش ماه نخست امسال موجب کشته شدن 351 نفر و زخمی شدن دو هزار و 133 نفر شده که دلیل اصلی اکثر این تصادفات نیز واژگونی به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

وی همچنین سبقت غیر مجاز را هم یکی از دلایل اصلی بروز تصادف در استان کرمان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما هم در زمینه موارد فوتی و هم جرحی شاهد کاهش تلفات هستیم اما آمار فعلی هم نا مطلوب است و باید تعداد تصادفات جاده ای به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

نجفی با اشاره به اینکه در بین جاده های کرمان همچنان محور کرمان به بم پر تصادف ترین جاده استان کرمان است تصریح کرد: از افرادی که در این محور تردد می کنند می خواهیم نهایت احتیاط را انجام دهند.

وی گفت: این جاده در واقع استان سیستان بلوچستان را نیز به مرکز کشور متصل می کند و تردد هفت شهرستان جنوبی استان کرمان نیز از همین جاده است به همین دلیل ترافیک بسیار زیادی دارد.

نجفی جاده های انار -رفسنجان، کرمان - سیرجان، جیرفت - کهنوج، کرمان - رفسنجان به ترتیب پرحادثه‌ترین محورهای استان کرمان بعد از جاده بم دانست.

نجفی افزود: بیشتر جاده های حادثه خیز دارای نقاط حادثه خیز متعدد هستند اما بیابانی بودن و یک دست بودن جاده ها نیز موجب خستگی و کسالت راننده ها و تصادف می شود به همین دلیل از راننده های می خواهم در فواصل معین استراحت کنند تا از بروز سوانح دردناک در جاده ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، بم ، حادثه ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار