کرمان؛

2 کشته و2 مجروح در حوادث رانندگي پایان هفته

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گفت: وقوع دو حادثه منجر به فوت در محور هاي استان سبب جان باختن 2 نفر و مجروح شدن 2 نفر ديگر شد

2 کشته و2 مجروح در حوادث رانندگي پایان هفتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ يوسف نجفي افزود: با توجه به حجم بالاي عبور و مرور در سطح جاده­ها و معابر برون شهري استان طي 48 گذشته متاسفانه بر اثر بي ­احتياطي برخي از رانندگان دو تصادف منجر به فوت درسطح جاده­ها و معابر برون شهري استان به وقوع پيوست.

وي خاطر نشان کرد: در يكي از اين حوادث كه در کيلومتر 30 محور فرعي "ملک آباد" از توابع شهرستان سيرجان رخ داد،يك دستگاه سواري سمند به علت عدم توجه به جلو از مسير خود
منحرف و واژگون شد.

وی تصریح کرد: در اين حادثه راننده سواري سمند که جواني 29 ساله بوده در دم فوت و سرنشين اين وسيله نقليه نيز به شدت مجروح و روانه بيمارستان شده است.

وي به تصادفي ديگر در محور سيرجان-شهربابک به وقوع پيوست نيز اشاره كرد و گفت: دراين حادثه يک دستگاه سواري پژو 206 به علت عدم توجه به جلو با يکدستگاه کشنده اسکانيا برخورد کرد.

وي افزود: در اين حادثه راننده سواري پژو 206 که جواني 35 ساله بوده در دم فوت و سرنشين 30 ساله آن نيز به شدت مجروح روانه بيمارستان شده است.

رئيس پليس راه استان کرمان در پايان از شهروندان خواست در هنگام رانندگي هوشياري کامل خود را حفظ کرده و با رعايت قوانين ضامن سلامتي خود و ديگران باشند.

انتهای پیام/ح
میرزادی
برچسب ها: تصادف ، کشته ، اسکانیا ، کرمان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار