یاسوج؛

قدردانی از دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان

در مراسمی از دست اندرکاران و عوامل اجرایی نخستین کنگره ملی امیران ،سرداران و هزار و 880 شهید استان قدردانی شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم برگزاری کنگره عظیم ملی شهدای استان را مایه فخر و مباهات برای استان بویژه مسئولان دانست و گفت : اختتامیه این کنگره نه تنها باید پایان راه برای مسئولان استان نباشد بلکه باید آغاز و شروعی دوباره برای آنها جهت برگزاری برنامه های مهم فرهنگی در استان باشد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به دستاوردهای مهم این اجلاسیه افزود : معرفی شهدای استان ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، ایجاد هماهنگی و وحدت کلمه در برگزاری امور در بین مسئولان و بهره گیری از ظرفیتهای داخلی و خارج از استان توام با حفظ عزت از جمله دستاوردهای مهم این کنگره است.

وی از حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان و زحمات اصحاب رسانه بویژه صداوسیمای مرکز استان قبل و حین کنگره و پوشش و انعکاس مطلوب این کنگره در شبکه های محلی و سراسری تشکر و قدردانی کرد .

سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان و دبیرکل این کنگره هم برگزاری این کنگره و خدمت به شهدا را توفیقی برای مسئولان استان دانست و از همه عوامل اجرایی این اجلاسیه تقدیر و تشکر کرد.

خادمی استاندار نیز در این مراسم لطف الهی و نظارت متعالی روح شهدا بر انجام امور مسئولان برگزاری این کنگره و داشتن نیروهای توانمند و مجرب و عزم جدی همه جانبه را از مهمترین عوامل تاثیرگذار در برپایی این همایش ملی برشمرد و گفت: روحیه تعامل و همکاری چندین سال در بین مسئولان استان رواج یافته که نمونه بارز و تبلور عینی آن در برگزاری انتخاباتهای گذشته ،سفر ریاست جمهوری و در راس آن کنگره ملی شهدای استان است.

رونمایی از 5 کتابچه از سرداران شهید استان و اهدا تابلوهای عکس دیدار آیت الله ملک حسینی و برخی عوامل اجرایی این کنگره با رهبر معظم انقلاب از طرف مدیرکل صداوسیمای استان به آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان ،سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح و سرهنگ نصیرزاده رئیس ستاد کنگره امیران ،سرداران و 1880 شهید استان از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.