بوشهر؛

نواخته شدن زنگ روز ملی مبارزه با استکبار 12 آبان در مدارس کشور

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: زنگ روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز 12 آبان در 105 هزار مدرسه کشور نواخته می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی علی اکبرزاده در دوره آموزشی توجیهی رئیسان، مسوولان و کارشناسان اداره‌های فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان های کشور در بوشهر افزود: این روزها که ملت ایران و دنیا شاهد نسل کشی به دست استکبارجهانی هستند تجمع روز 13 آبان باشکوه تر از سال‌های گذشته با حضور قشرهای مختلف به ویژه دانش آموزان و معلمان، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پرسش مهر امسال که رئیس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی آن را مطرح کرد، ادامه داد: امسال ئیس جمهور نیز پرسش مهر را با مضمون دوری از خشونت و گام برداشتن در مسیر مهربانی و رافت اسلامی مطرح کرد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور بازتاب گسترده حتی در سطح بین المللی داشت.

اکبرزاده با بیان این‌که برنامه های فرهنگی و هنری مدارس در بلندمدت نتیجه می‌دهد، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم در این برنامه‌ها به سمتی برویم که دانش آموزان بتوانند با حضور در کرسی‌های نقد و آزاد اندیشی قدرت انتقاد و سخنوری خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.