سراوان؛

سروان رتبه نخست اشتغال سیستان وبلوچستان

سراوان رتبه برتر اشتغال استان سیستان و بلوچستان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کشور این شهرستان رتبه نخست اشتغال را در میان شهرستانهای سیستان و بلوچستان بدست آورده است. 

فرهاد سپاهی افزود: آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کشور تاکنون نشان دهنده ثبت 283 شغل در شهرستان سراوان و کسب رتبه نخست در استان است. 

وی با بیان این که کارآفرینان زیادی در شهرستان وجود دارند گفت: حمایت از کارآفرینان امری بسیار مهم و حیاتی و نیازمند یک کار تیمی و حمایت تمامی مسئولان است و تحقق این مهم سبب ماندگاری کار آفرینان در شهرستان می شود. 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان ادامه داد: این شهرستان از ظرفیت ها و توانمندیهای زیادی از جمله تولید گیاهان دارویی، خرما، واحدهای فرآوری خرما، فرصت مرز، معادن و وجود نیروی انسانی برخوردار است که با بهره گیری بهینه از این مزیت ها زمینه ایجاد اشتغال برای مردم به ویژه جوانان فراهم می شود. 

وی مرز را فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال و مراودات مرزی دانست و تصریح کرد: مبادلات مرزی باید با ایجاد کمرگ و پایانه های مرزی سامان دهی شود. 

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار