نوسازی شبکه آبرسانی شهرستان بوشهر

شبکه آبرسانی شهرستان بوشهر اصلاح و نوسازی می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طرح اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی شهرستان بوشهر با هدف بهبود و کاهش هدر رفت آب تدوین شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان بوشهر با بیان این‌که شهر بوشهر دارای 950 کیلومتر شبکه آبرسانی است، گفت: بخشی از این شبکه به علت قدمت آن فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

علی پورقربان افزود: برای تامین اعتبارات مورد نیاز طرح نوسازی شبکه آبرسانی شهرستان، طرحی با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در حال بررسی است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی خط اصلی به منطقه خواجه‌های بوشهر، خاطرنشان کرد: این خط با 40سال قدمت به دو هزار و 35 خانوار آبرسانی می‌کند و به علت قُطر کم، پوسیدگی شدید اتصالات و شکستگی‌های پی در پی مشکلات زیادی برای مردم منطقه به وجود آورده بود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان بوشهر تصریح کرد: خط اصلی آبرسانی کوی خواجه‌ها به طول ‌هزار و 400 متر با لوله پلی‌اتیلن به قطر 200 و 250میلیمتر و با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.

پورقربان افزود: با تکمیل این طرح ، خانوارهای ساکن در این منطقه که در تابستان با کمبود شدید آب آشامیدنی رو به رو بودند اکنون با فشار متعارف آب مورد نیاز خود را برداشت می‌کنند .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.