همدان؛

پایان مرحله دوم مسابقات لیگ برتر شطرنج

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر شطرنج استان همدان به پایان رسید.

پایان مرحله دوم مسابقات لیگ برتر شطرنجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرحله دوم پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج با حضور تیم های دنیای فلز رشت، شرکت نخ رنگ همدان، دامون ساخت شمال مازندران، سایپا تهران، دریا برج شیراز، تاید واتر هرمزگان، مدرسه شطرنج پاییز اهواز، بانک سرمایه، راه و شهرسازی لرستان، ذوب آهن اصفهان، شرکت مهندسی مهاب قدس و در غیاب تیم شهرداری تبریز، طی روزهای 27 تا 30 مهر ماه، در محل هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد و تیم نخ رنگ همدان در این مرحله نتایج قابل قبولی کسب کرد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد.

در مرحله اول این مسابقات که طی روزهای 12 تا 14 مرداد به میزبانی هیات شطرنج مازندران و در شهر ساری برگزار شده بود، تیم ها 5 دور از مسابقات را انجام داده بودند و دورهای ششم تا یازدهم مسابقات در خرم آباد برگزار شد.

تیم نخ رنگ همدان، در دور ششم برابر دریا برج شیراز با نتیجه 4-1، در دور هفتم برابر تیم تاید واتر هرمزگان با نتیجه 3-2، در دور هشتم به دلیل غیبت تیم شهرداری تبریز 5-0 و در دور نهم برابر تیم مدرسه شطرنج اهواز با نتیجه 3-2 پیروز شد.

 اما در ادامه متحمل دو باخت نزدیک 2-3 برابر تیم های بانک سرمایه و راه و شهرسازی لرستان در دورهای دهم و یازدهم شد.

 با برگزاری این 6 دور، مرحله رفت این مسابقات به پایان رسید و در پایان این مرحله تیم های سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان و دامون ساخت مازندران به ترتیب با 22، 19 و 16 امتیاز تیمی در مکان های اول تا سوم جدول قرار گرفتند و تیم نخ رنگ همدان با 9 امتیاز در رتبه هشتم جای گرفت.

در رده بندی امتیازات انفرادی هم تیم های سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان و راه و شهرسازی لرستان، در صدر جدول قرار دارند. مرحله سوم این مسابقات 25 تا 28 آبان ماه به میزبانی هیات شطرنج تهران برگزار خواهد شد.

 تیم نخ رنگ با ترکیب امیر مسعود مردای، شایان رحمتیان، امیر علی دلاوری، سینا کوروند، نشمیل کلوندی، ساسان علی بابایی و پارمیدا قزاقی در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.