بیرجند؛

آستان امامزاده طبس، مروج کتابخوانی

آستان حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) طبس با استفاده از توان و پتانسیل فضای مجازی به معرفی کتاب های ارزشمند به شهروندان پرداخته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛ معاونت فرهنگی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فرهنگسرای این آستان با اجرای طرحی با عنوان تحفه دانایی، به معرفی کتاب های ارزشمند به شهروندان پرداخته است.

فروزان افزود: این برنامه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، طرح ریزی شده و تاکنون 2 کتاب از طریق فضای مجازی به شهروندان معرفی شده است.

وی با تأکید بر نقش مهم فضاهای مجازی در آگاهی بخشی به مردم، به جایگاه و نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه علمی جامعه اشاره کرد و گفت: در نظر داریم در این طرح با همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه، در آغاز هر هفته یک عنوان کتاب یا نرم افزار از منابع موجود در فرهنگسرای این آستان، به همراه مشخصات و گزیده کتاب یا نرم افزار در فضاهای مجازی به مردم معرفی کنیم.

معاونت فرهنگی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) افزود:علاقمندان می توانند در صورت تمایل به مطالعه کتاب و استفاده نرم افزار مد نظر به این مجموعه فرهنگی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.