کرمانشاه؛

نشست کارگروه تخصصی برنامه ملی شهاب با حضور معاون بنیاد نخبگان

نشست کارگروه تخصصی برنامه ملی شهاب با حضور معاون بنیاد نخبگان، رییس مرکز مشاوره استان، رؤسای ادارات داخلی اداره کل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس اداره آموزش ابتدایی با توجه به اهمیت برنامه ملی شهاب و تأکید مقام معظم رهبری گفت: انتظار می رود در سال تحصیلی آینده نیز با جدیت و قوت اجرای مطلوب برنامه مورد توجه قرار گیرد.

فرامرز عزیزی با بیان این که اجرایی شدن برنامه شهاب با هدف پرورش استعدادهای برتر و سرآمد و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای رشد و بالندگی دانش آموزان به عنوان سرمایه ملی و خدادادی دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد، بر تلاش در راستای ارتقای تبیین و توجیه عوامل اجرایی و آموزشی و تغییر نگرش آنها تأکید کرد.
وی افزود: به منظور اجرای مناسب طرح شهاب لازم است مجریان در کلیه سطوح نسبت به اهداف، مبانی نظری و راهکارهای اجرایی و ملاحظات طرح، جهت ایفای نقش خود به خوبی آموزش ببینند و این آموزش ها باید به شیوه‌های مختلف در قالب دوره ضمن خدمت، کارگاه آموزشی، ‌آموزش خانواده،‌ توزیع جزوات آموزشی قابل ارایه باشد و مدرسان آموزشی این طرح نیز باید توانایی تبیین و تشریح مطالب را داشته باشند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نشست ، نخبگان ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.