کرمانشاه؛

وجود 147 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور

در حال حاضر حدود 10 هزار دانش آموز در مدارس معارف اسلامی صدرا در کشور مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور گفت:در حال حاضر حدود 10 هزار دانش آموز در مدارس معارف اسلامی صدرا در کشور مشغول به تحصیل هستند.

داوود بهرامسری با بیان اینکه در حال حاضر 147 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور فعال است، گفت: از این تعداد 30 مدرسه آن متوسطه اول بوده که حدود سه هزار نفر دانش‌آموز دارند.

وی افزود: همچنین در کشور 117 مدرسه معارف اسلامی صدرای متوسطه دوم داریم که این مدارس نیز نزدیک به هفت هزار دانش‌آموز دارند.

رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور در ادامه در خصوص توسعه مدارس صدرا گفت: هدف ما تنها توسعه کمی این مدارس نیست، اما در هرجایی که متقاضی ایجاد این نوع از مدارس داشته باشیم، نسبت به راه‌اندازی آن اقدام می‌شود.

بهرامسری افزود: بیشتر از اینکه به فکر توسعه کمی این مدارس باشیم، در پی ارتقای کیفی مدارس معارف اسلامی صدرا هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه 34 سال از تاسیس مدارس معارف اسلامی در کشور می‌گذرد، هدف از تاسیس این نوع از مدارس را تلاش در راستای ایجاد فضای مناسب‌تر برای خانواده‌ها و دانش‌آموزانی دانست که تمایل دارند فرزندانشان آشنایی بیشتری با علوم و معارف اسلامی داشته باشند.

به گفته رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور تلاش می‌شود تا در مدارس معارف اسلامی صدرا آموزش‌های دینی در کنار محتوای درسی مورد توجه بیشتری قرار گیرند



انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.