کرمانشاه؛

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی بالغ بر 80 درصدی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رنجبر گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با 216 پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه شهرستان کرمانشاه با اعتبار 585 میلیارد تومانی همراه بود.

رنجبر با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کرمانشاه تاکنون یکصد و یازده پروژه به صورت کامل به بهره‌برداری رسیده‌، گفت: 30 پروژه دیگر نیز پیشرفت فیزیکی بین 60 تا 90 درصدی دارند که پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها نیز تا پایان سال و نهایتا تا خردادماه تکمیل شوند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه ساخت پروژه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محله‌های محروم و کم‌برخودار مثل جعفرآباد، دولت‌آباد و آقاجان، ساخت هشت دبیرستان و هنرستان دخترانه 10 تا 12 کلاسه، احداث 15 زمین ورزشی روباز، احداث دو سالن ورزشی برای کودکان استثنایی و... را از مهمترین پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری معرفی کرد.

اجرای 38 طرح هادی با اعتبار 13 میلیارد تومان در روستاهای شهرستان کرمانشاه، تکمیل ساختمان دانشکده انرژی در دانشگاه صنعتی، احداث 9 پروژه خانه عالم، گازرسانی به 156 روستا و احداث مرکز سوختگی در بیمارستان امام رضا(ع) با اعتبار 17 میلیارد تومان از دیگر پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کرمانشاه بود که رنجبر از آنها یاد کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، پیشرفت ، طرح ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار