کرمانشاه؛

کمک بیش از 173 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی به خانوارهای نیازمند مناطق محروم

بیش از 173 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی از سوی مدیران استان به خانوارهای نیازمند مناطق محروم بخش کوزران اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گروه جهادی متشکل از مدیران، مسئولان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان کرمانشاه با هدف رفع مشکلات اداری و معضلات پیش روی خانوارهای ساکن در مناطق محروم و صعب العبور شهرستان کرمانشاه به این مناطق اعزام و با مردم دیدار کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در این خصوص گفت: این مدیران از نزدیک در جریان مشکلات مردم روستاهای محروم بخش کوزران شهرستان کرمانشاه قرار گرفتند.

حسین خدرویسی گفت:در این سفر جهادی بیش از 173 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی از سوی مدیران استان به خانوارهای نیازمند مناطق محروم بخش کوزران اهدا شد

وی تصریح کرد: 40 میلیون ریال از این کمک ها از سوی کمیته امداد و مابقی آن از سوی روسا و مدیران مابقی ادارات استان کرمانشاه به خانوارهای نیازمند اعطا شده است.

وی اظهار کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی گروه جهادی مدیران در قالب سبدغذایی، لوازم التحریر، سبد بهداشتی و... به خانوارهای محروم و نیازمند بخش کوزران اهدا شده است.

خدرویسی با تاکید بر اینکه طی اعزام گروه جهادی مدیران استانی به مناطق محروم چندین پزشک عمومی و متخصص نیز این گروه را همراهی کردند افزود: این پزشکان به صورت رایگان به معاینه مردم نیازمند مناطق روستایی و محروم مورد بازدید پرداختند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این نخستین بار است که مدیران و مسئولان استانی جهت رفع مشکلات مردمی به دیدار مردم مناطق محروم رفته اند اظهار امیدواری کرد: این سفرهای جهادی به صورت پررنگ در آینده نیز ادامه پیدا کند، چرا که دیدار مدیران با مردم در مناطق زندگی آنان موجب ایجاد وحدت و همدلی در جامعه اسلامی خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کمک ، میلیون ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.