کرمانشاه؛

ارسال عکس و پيام غير اخلاقی به بهانه آشنايی

رئيس پليس فتا انتظامی استان از دستگيری عامل مزاحمت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "علی کريمی" در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي شکايت دختر خانم جواني مبني بر اينکه شخصي ناشناس در شبکه اجتماعي تلگرام با ارسال تصاوير و پيام هاي غيراخلاقي و درخواست هاي نامتعارف براي وي ايجاد مزاحمت کرده است، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا  قرار گرفت.
 وي افزود: ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده فردي را در اين زمينه شناسايي و پس اخذ مجوز از مقام قضائي، متهم را دستگير  و تجهيزات ديجيتال وي را به آزمايشگاه ادله اين پليس منتقل کرده و مورد بررسي قرار دادند که مدارک جرم از تجهيزات وي استخراج شد.
اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: در تحقيقات مقدماتي متهم به جرم خود معترف و انگيزه خود را فقط آشنايي و دوستي با شاکيه اعلام کرد.
سرهنگ کريمي با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد، گفت: بعضي از افراد با سوءاستفاده از فضاي مجازي با اين تصور که هرگز شناسايي نمي شوند اقدام به ايجاد مزاحمت براي ديگران مي کنند اما اين افراد بايد بدانند در صورت شکايت، پليس فتا آنها را شناسايي و دستگير خواهد کرد.
وي افزود: کاربران توجه داشته باشند در صورتي که شخصي اقدام به مزاحمت براي آنها نمود ابتدا وي را بلاک کرده و اگر مزاحمت ها ادامه داشت حتماً با کارشناسان ما در پليس فتا با شماه تلفن 083-2188189 تماس و مشکل خود را بيان کنند، کارشناسان ما آماده پاسخگويي به تمامي سوالات سايبري همشهريان عزيز مي باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.