کرمانشاه؛

دستگیری عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از دستگیری سرکرده اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ "محمد رستمی" گفت: در پی دستگيري هفت نفر از اراذل و اوباش شاخص و شناسنامه دار به علت نزاع دسته جمعي و درگيري مسلحانه و نیز اخلال در نظم و ايجاد رعب و وحشت عمومي در مرداد ماه سال جاری در خيابان نقليه، اقدامات فني و پليسي جهت دستگيري سرکرده اراذل و اوباش و عامل اصلي تيراندازي در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس استعلامات صورت گرفته نشخص شد متهم داراي شناسنامه امنيتي و نیز 9 مورد سابقه کيفري اعم از اخلال در نظم، تيراندازي، ايراد جرح عمدي، شمشير کشي، زورگيري و تخريب و تمرد عليه مأموران و ... است، که چند روز پس از وقوع جرم به شهرستان تهران متواري شده بود.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم صبح امروز عازم کرمانشاه شده بود که بلافاصله عوامل اداره عمليات اطلاعات پاوا با هماهنگي مقام قضايي و با برنامه ريزي دقيق و مشخص در دو اکيپ جداگانه به محور پليس راه بيستون و نیز محور تهران– همدان اعزام شدند و خودروهای عبوری را تحت کنترل قرار دادند.
سرهنگ رستمی ادامه داد: مأموران این پلیس با مشاهده متهم،  قبل از هرگونه اقدام اوباشگرانه وی را دستگير کردند و جهت سير مراحل قانوني به اداره عمليات اطلاعات این پلیس منتقل و پس از تحقيقات لازم تحويل مرجع قضائي شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.