اصفهان؛

استعفای رئیس هیأت بسکتبال اصفهان

پس از طولانی شدن غیبت و سکونت در خارج از کشور، رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن صادق‌زاده که برای پیگیری امور شخصی از چند ماه قبل به خارج از کشور سفر کرده بود، از مسؤولیت خود در هیأت بسکتبال استان اصفهان استعفا کرد.

صادق‌زاده که سال‌ها در تیم ملی ایران بازی می‌کرد، پس از پایان دوران بازیگری به حرفه مربیگری روی آورد و طی سال‌های گذشته هدایت تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و فولاد ماهان را بر عهده داشت و با تیم فولاد ماهان به عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد.

وی پس از پایان دوره ریاست اسدالله شب‌انگیز در هیأت بسکتبال استان اصفهان، برای ریاست این هیأت اقدام کرد و با کسب حداکثر آرا، به عنوان رئیس هیأت بسکتبال استان انتخاب شد.

صادق‌زاده پس از پایان دوره نخست ریاست، در مجمع انتخاباتی هیأت بسکتبال اصفهان که اردیبهشت‌ماه سال 93 به انجام رسید، در رقابت نزدیک با احمد رضایی، برای دومین دوره متوالی، مسؤولیت این هیأت را بر عهده گرفت.

 پس از سفر صادق‌زاده به خارج از کشور، وی جانشینی را برای بر عهده گرفتن امور جاری هیأت انتخاب کرد و قرار بود پس از مدتی به ایران بازگردد اما طولانی شدن بازگشت وی و احتمال غیبت طولانی، موجب شد تا تصمیم به استعفا بگیرد.

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس، خبر استعفای خود را تأیید کرد اما هنوز این استعفا به طور رسمی از سوی فدراسیون بسکتبال و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام نشده است.

با توجه به استعفای صادق‌زاده، به زودی سرپرستی برای هیأت بسکتبال استان اصفهان معرفی می‌شود که وظیفه فراهم کردن شرایط برای برگزاری مجمع انتخاباتی را دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.