اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

آغاز تصویربرداری کاراکترهای شکنجه‌گران ارشد ساواک در «معمای شاه»

فاز سوم سریال «معمای شاه» در حال تصویربرداری است و سه بازیگر جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاز سوم سریال «معمای شاه» در حال تصویربرداری است و سه بازیگر جدید به این مجموعه اضافه شده اند.

بنا بر این گزارش، در فاز سوم این مجموعه که به فعالیت‌های ساواک و نیروهای مبارز انقلابی می‌پردازد؛ به وقوع انقلاب اسلامی ایران نزدیک می‌شویم.

بهراد خرازی، ارسلان قاسمی و عباس علیرضا سه بازیگر جدید این مجموعه هستند که از میان بازیگران اضافه شده به این مجموعه، دو نقش به شکنجه‌گران معروف ساواک فریدون توانگری معروف به «آرش» و بهمن نادری‌پور معروف به «تهرانی» تعلق دارد که قرار است بازیگران این دو شخصیت مقابل دوربین «معمای شاه» بروند.
 
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون نیز در نقش نوه خانواده  دکتر وزیری بازی خواهد کرد.
 
گفتنی است؛ مجموعه «معمای شاه» در 75 قسمت تنظیم شده و 41  قسمت آن هم پخش شده و یک سوم آن باقیمانده است. این مجموعه که همچنان در حال تصویربرداری است، به تازگی از ۲۴ مهر از قسمت اول بازپخش می‌شود. به این ترتیب، قسمت‌های پایانی آن که مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی است، با دهه فجر مصادف می‌شود.

مخاطبان این سریال می‌توانند پنج روز در هفته (بجز پنجشنبه‌‌ها و جمعه‌ها) حوالی ساعت 22:15 شاهد پخش این سریال باشند. مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم را روایت می‌کند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.