هاشمی خبر داد؛

افتتاح 600 طرح نیمه تمام ورزشی در دولت یازدهم

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از افتتاح بیش از 600 طرح نیمه تمام ورزشی در دولت یازدهم خبر داد و گفت از این تعداد 161 طرح در شرایط بحرانی مدیریت و تکمیل شد.

افتتاح 600 طرح نیمه تمام ورزشی در دولت یازدهمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، سید مناف هاشمی در "سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی در ورزش، اقدام و عمل" سخن می گفت، اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی که از مدتها پیش در وزارت ورزش و جوانان تدوین شده بود خوشبختانه اکنون جنبه عملی به خود گرفته است.

وی با اشاره به ماده 88 که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: حوزه معاونت توسعه  منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در بخش اقتصاد مقاومتی توانسته است برخی از قوانین را جهت اداره  بهتر ورزش کشور در مجلس شورای اسلامی در مجلس به تصویب برساند که از جمله ی آن ماده 88 در خصوص اجاره اماکن ورزشی است.

 هاشمی افزود: تصویب این ماده قانونی به ما کمک کرد بتوانیم برخی از طرح های نیمه تمام را تکمیل کنیم همچنین برخی از اماکن ورزشی را که قابل استفاده نبودند با تغییر کاربری اجاره داده یا به فروش برسانیم و در آمد حاصله را صرف تکمیل طرح های نیمه تمام کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی از افتتاح بیش از 600 طرح نیمه تمام ورزشی در دولت یازدهم خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 161 طرح نیمه تمام در شرایط بحرانی مدیریت و تکمیل شد و برای اتمام دیگر طرحهای نیمه تمام در ماده 88 از خیرین ورزشی و واگذاری به بلخش خصوصی استفاده کرد.

هاشمی با اشاره به بودجه کم ورزش گفت :این بودجه پاسخگوی تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی کشور نیست .اما امیدواریم با استفاده از ظرفیت های قانونی مشارکت  خیرین ورزشی و همچنین بخش خصوصی در طولانی مدت 3 هزار و 300 طرح نیمه تمام دیگر را نیز به اتمام برسانیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار