9 استادیوم ورزشی تا پایان سال در استان تهران به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تا پایان سال 9 استادیوم چمن طبیعی با گنجایش پنج هزار نفر را در شهرستان های استان تهران به بهره برداری می رسد.

9 استادیوم ورزشی تا پایان سال در استان تهران به بهره برداری می رسدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استادیوم های پنج هزار نفری در شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، ورامین، پیشوا، ملارد، رباط کریم، شهریار، ورزشگاه های بعثت و رسالت تهران به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای تجهیز این ورزشگاه ها 70میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، گفت: اعتبارات بهره برداری این ورزشگاه ها به صورت ملی بوده که از این مقدار 38میلیارد تومان از طریق شرکت تجهیز و توسعه برای ساخت این ورزشگاه ها اختصاص یافته است.

گل محمدی خاطر نشان کرد: سیستم نور و روشنایی، سرویس رختکن، سکوها تماشاچی و چمن این ورزشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران همچنین گفت: سرانه فضای ورزشی استان تهران طبق آخرین آمار مجموعه های ورزشی فعال خصوصی و دولتی 42سانتی متر مربع است.

وی گفت: در حال حاضر افزون بر هفت هزار مجموعه و باشگاه ورزشی در سطح استان تهران دایر بوده و خدمات خود را به مردم می دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه های اجرایی و شهرداری پایتخت هر کدام سرانه ورزشی خاصی را ارائه می دهند، گفت: این آمار در برخی دستگاه ها متفاوت است، چرا که شهرداری در آمار خود فضای سبز پارک ها و بوستان ها را لحاظ می کند که این موضوع نیاز به واکاوی دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار