قمری:

عزل 7 کارمند در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری؟/فدراسیون دوچرخه سواری شرایط خوبی ندارد

شواهد نشان می دهد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در هاله ای از ابهام قرار دارد و از طرفی 7 کارمند این فدراسیون به دلیل اجرای قانون بازنشستگی در خطر برکناری قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اینکه زمان چهار ساله مدیریت خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری کشور  13شهریور به پایان رسید بر همین اساس در همین روز فدراسیون نصراله پریچهره را به عنوان سرپرست معرفی کرد تا برای انتخابات جدید از سوی وزارت ورزش تصمیمات لازم اتخاذ شود .اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ماه و اندی از این جریان می گذرد هنوز وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات را اعلام نکرده است و به نظر می رسد مسئولان در نظر ندارند رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است تاکنون ده نفر به منظور مدیریت چهار ساله آینده فدارسیون دوچرخه سواری و احراز صلاحیت ثبت نام کردند و شواهد نشان می دهد همه کارها نیز به مرحله قانونی رسیده است. از طرفی دیگر مسابقات جهانی نیز بدون حضور رئیس جدید فدراسیون بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد اما موضوع انتخابات فدراسیون همچنان با مشکل مواجه است و به نوعی می توان گفت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شنیده ها حاکی از این است که وضعیت داخلی فدراسیون در شرایط چندان خوبی به سر نمی برد چرا که فدراسیون ریاست ندارد و از حضور دبیر هم خبری نیست زیرا دبیر فدراسیون، دبیر مجمع نیز محسوب می شود و فدراسیون دوچرخه سواری در حال حاضر بدون رییس،دبیر و نایب رییس و مسئول کمپ مجموعه ورزشی آزادی و مسئول امور استانها سپری می شود.

هم اکنون وزارت ورزش باتوجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها به سراغ رده‌های پایین‌ در فدراسیون دوچرخه سواری رفته است و از دبیر تا انباردار این فدراسیون هم برکنار شده‌اند. حتی نایب رییس فدراسیون هم به دلیل بازنشسته بودن در حال حاضر با حکم مشاور مشغول به فعالیت است.

 هم اکنون این مسئله مطرح می شود که آیا تایید صلاحیت 10 نفر برای رای گیری به عنوان ریاست جدید آنقدر مشکل است که پس از گذشت سه ماه هنوز خبری از نتیجه و انتخابات نیست!!

در این خصوص با رییس فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: کارهای قانونی فدراسیون دوچرخه سواری به منظور برگزاری انتخابات برگزار شده است اما این مسئله خیلی طولانی شده و باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی افزود: از طرفی تا به حال 7 نفر از کارمندان فدراسیون با توجه به اجرای منع قانون بازنشستگی به صورت علنی عزل شده اند و این اتفاق موجب شده فدراسیون در برنامه ها و فعالیت ها دچار مشکل شود. از سویی دیگر اگر نفرات جدید کاندید شده بخواهند برای حضور در این سمت ها رای بیاورند باید برای آنها روی برنامه های فدراسیون تجزیه تحلیلی صورت گیرد که خود این مساله نیز زمان بر است.  

قمری در ادامه تصریح کرد: پس از گذشت چهار ماه قضایای انتخابات و استعلام کاندیدها هم آمده است اما اگر این وضعیت فدراسیون بیشتر طول بکشد با مشکل تایید اساسنامه فدراسیون هم مواجه خواهیم شد بنابراین باید هرچه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون مشخص شود تا بر این اساس زودتر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار