رشت؛

نشست اعضای کمیته مسابقات سراسری قرآن کریم در صدا و سیما

نشست اعضای کمیته سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در صدا و سیمای گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛رییس کمیته اطلاع رسانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه خدمت به قرآن یک افتخار بزرگ برای همه ما است ،برگزاری مسابقات ملی قرآن را افتخاری بزرگ برای گیلان دانست و گفت : یکی از وظایف کمیته اطلاع رسانی مستند سازی مسابقات سراسری قرآن کریم می باشد.

حسن ظهیری افزود: کمیته اطلاع رسانی برنامه های این مسابقات را دسته بندی کند تا در قالب سی دی و پک در اختیار اصحاب رسانه و مدعوین قرار گیرد.
وی گفت: مراجعات به کمیته اطلاع رسانی در روزهای مسابقات زیاد است و در این راستا اعضای این کمیته باید به صورت مکتوب، سایت و فضای مجازی و به صورت بروشور اطلاعات را در دسترس داشته باشند.

ظهیری با اشاره به حضور مدعوین خارجی در این مسابقات گفت: در این راستا باید برای آنها مترجم درنظر گرفته شود تا اصحاب رسانه در هنگام مصاحبه با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صدا و سیما در دو بخش استانی و ملی فعالیت می کند، تصریح کرد : صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه زنده ، ضبطی و خبری تهیه و در شبکه استانی پخش می کند و همچنین ارتباط مستقیم با شبکه قرآن و شبکه های ملی دارد.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.