گیلان؛

معرفی گروه ها و نفرات برتر بخشی از مسابقات سراسری قرآن

نفرات برتر 3 مرحله اذان، ابتهال و معارف قرآن دیشب در اختتامیه این مرحله مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ دبیر ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم با اعلام این خبر گفت: در رشته اذان حسن یوسف خانی از آذربایجان رتبه نخست و حامد سلطانی از یزد، جواد مولایی از همدان، مجتبی محمدی راد از گلستان و حمیدرضا محمودی از استان مرکزی دوم تا پنجم شدند.

محمد قاسم قاسم پور افزود: در رشته ابتهال هم مهدی محمدزاده از ایلام، مصطفی قاسمی از مازندران، احمد راهی مالکی از خوزستان، سیدسجاد اشرفی از مازندران و حمزه یزدانی فر از خراسان رضوی اول تا پنجم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته معارف هم که دیشب برگزار شد 5 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که عبارتند از: حسن فرخی مقدم از ایلام، صاحب شریفی از خوزستان، رضا جیریایی از استان مرکزی، صابر صادقی از کرمانشاه و محمدرضا سوادکوهی از اصفهان.

دبیر ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: دیشب از اساتید گیلانی حفظ و قرائت قرآن کریم آقایان فرهاد فلاح پور، محمود ذات پرور، مهدی ربیع زاده و ساسان گل بستان فر تجلیل شد.

محمد قاسم قاسم پور گفت: تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا هم جزو برنامه های دیشب بود.

وی افزود: امشب در سومین شب این مسابقات، مرحله مقدماتی حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم برگزار می شود.

دبیر ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام کرد: مسابقات قرآنی مردان یکم آبان به پایان می رسد و مسابقات بانوان از دوم همین ماه شروع خواهد شد.

سی و نهمین دوره مسابقات ساسری قرآن کریم با حضور 841 نفر از دیروز در مجتمع فرهنگی – تفریحی زیباکنار رشت آغاز شد.

80 داور نفرات برتر این رقابت ها را انتخاب می کنند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.